|
Frontface
Magazine (härefter benämnd "FF")
är ett livasstils-magazine och publiceras för närvarande
endast på svenska.
FF publiceras av INTELLIBRA ® förlag som ägs av KREATIV
KULTUR ®. |
|
Frontface Magazine (hereafter named "FF")
is a lifestyle web magazine (aka "Webzine").
At present it is only published in Swedish.
FF is published by INTELLIBRA ®
and owned by KREATIV KULTUR ®. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FF has 67.225 free subscribers in our database,, that recieves every
new edition / issue directly in their inbox, as they have supplied us with
their e-addresses.
Additionally, there are a great numbers of readers who
do not wish to be subscribers.
FF has 53% female and 47% male readers.
The age span is wide, from 18 to around 56 yrs.
In addition to this, Frontface is connected to a number of Facebook Groups, companies and individals, all together reaching around 30.000+ people that way.
By participating in our readers prize contests,
voting on participants ot items in other contests in Frontface. The same goes
for sending us comments and e-mail on different topics.
The reader also agress upon beeing added
as a free / no costs subsciber of Frontface magazine and will recieve an info
e-mail when a new edition of Frontface magazine is released.
To be removed from the free subscibers list, thereader sens an e-mail w subject:
"Avregistrera"
and in the sam e-mail, there shall be, in text, the full e-address that the
reader wants us to remove from the list. |
|
|
Varför "bara" på internet och inte i pappersformat?
- Den första av de åtta punkter som vi antog innan vi drog igång FF, var:
"Frontface skall inte medverka
till att avverka..."
Miljöfaktorn är för oss en ledstjärna.
FF har cirka 67.225 gratisprenumeranter i databasen och som får utskickdirekt i sin inbox.
Dessutom tillkommer ungefär ett antal "lösnummerläsare"
som utan att behöva registrera sig, har full och fri tillgång till
FF.
Till detta kan läggars runt 30.000+ diekta kontakter via Facebook, dels via ett antal grupper men även via företagskopplingar, individer ocg eventarrangörer.
FF läsekrets består till 53% av kvinnliga och
följdaktigen 47% manliga läsare.
Åldersomfånget är så brett som från 17 till 56år.
Genom att delta i våraläsartävlingar, rösta på
olika deltagartävlingar och även genom att sända oss e-post
med inägg och kommentarer,
godkänner läsaren att bli gratisprenumerant av Frontface och på
så sätt läggas till i vårt utskicksregister och erhålla
ett informationsmail när nytt nummer släppts.
För att avregistreras, sänder man ett e-brev som döps till
"Avregistrera"
och bifogar i text den adress man vill ha avregistrerad. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ever since spring 1998, Frontface Magazine and it´s
mother company Kreativ Kultur, has been deeply and activly engaged in the
platform we started, "Stop Street violence".
You will soon be able to follow that endevour
from a separate page, linked from HERE. |
|